Donatie-werving
Stichting Wereld zonder Kopzorgen
Twee neven van wie beide moeders een hersenaandoening hadden, besloten een Stichting op te richten en gelden te werven voor hersenonderzoek. Ze vatten het plan op om te gaan wandelen van Breda naar Cabo da Roca in Portugal (het meest westelijke punt van het Europese vasteland) en zo free publicity te genereren. De heren verzochten Boven N.A.P. een projectnaam, logo, huisstijl, folder, persberichten en een affiche te ontwikkelen. Onder de naam Lopen voor een Wereld zonder Kopzorgen gingen ze van start.
De wandeltocht en het goede doel werden door de regionale en lokale pers uitvoerig opgepakt. Steeds meer mensen raakten op de hoogte en kregen sympathie voor hun initiatief. Via vlogs informeerden de wandelaars bovendien alle volgers van hun stappen onderweg naar Portugal. De wandeltocht van 3212 kilometer hebben de mannen in viereneenhalve maand volbracht. Aan het einde van hun actie in december 2014 konden ze ruim 35.000 euro verdelen tussen stophersentumoren.nl en hersenstichting.nl De Stichting wordt anno 2017 nog af en toe ingezet voor hersengerelateerde goede doelen-acties. Reden waarom nu in lijn met de projecthuisstijl dit voorjaar ook een logo voor de Stichting zelf is ontwikkeld.